DANICA har rätt ♥

Sorry om jag drar ut det hör på bloggen men jag måste!!!

Jag tycker inte att folk har rätt att gå och säga vad dom vill. Okeey visst dom har rätt att tycka och tänka exakt hur dom vill Men dom behöver inte gå och säga de till folk lixom komm till mej Face to Face o snacka ist för att gå runt och snacka skit om alla Andra... Ni tycker att saker är fel men ni gör precis likadant kolla in Era egna fel.. Kolla inte bara vad andra gör kolla på er oxå de är inte Alltid vi hela tiden!! Sen att ni säger att jag har mycket makt? Vet ni att jag har inte makt utan bara fler vänner än er!! Vågar ni gissa varför? Joo det är så här om man är snäll mitt alla är alla snälla tillbaka Så varför inte bara vara snälla mot varandra så bli allting bra? Asså ni fattar inte hur folk kan ta åt sej på grund av er! Ni slänger Dumma kommentarer hit och dit hela tiden!!! ska jag berätta hur allting kan bli bra igen? Joo håll bara käften!! Gå inte och dömm, snacka inte skit och skvallra inget Tycker att allt skulle bli bättre så!! Så löös era jävla problem nu! Och sen trodde jag att ni var snälla mot mej!! Ni behöver inte komma till min Fest om ni ska vara så här fattar ni?? För jag vill inte att mitt folk ska lära känna Er? Ni kommer bara säga Massa dåliga saker om mej och skapa ett dåligt ryckte för mej har ni tänkt på att det är vi som inte har gjort något som för all Skiit på grund av er!!!


JA det är sant danica har rätt istäset för att gå rund och snacka skit om alla andra man kan ga till detta per som man snackar skit om och säga det vad man tror !!

Kommentarer
Postat av: sahan

Synd. Haterzzz kill youre self :P



Hoppas att du mår bra :)

2011-07-13 @ 19:45:52
URL: http://missjuniior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0