Chaa <3

 Hejj på fredag var vi i tomtits.. ahh så kul det var, va har träffat fett snygga killar och hafft fett kul ! hoppas vi åker dit igen !;) <3
 tom tits :)

 Jag <3

 Hahahaha på början! <3 Pss ( Ring hassan :) <3) ;D

 Omg Älskar dej danica ! <3 det var bästa dagen Hahahahaha vi gick in i MÖrka rummet , asso det var helt mörk man kunnde inte se nåt man skulle följa stolpen så jag och danica gick in hahahaha efter nåra minuter började vi skrika somm FANNN sen vi hörde nån komma in nån kille men vi kunnde inte hitta vägen ut så vi skrek bara mer och mer sen när han komm in jag började hälla i hans hand åhh gud vad rädd jag var han hadde iphone så han lyste litte så vi kunnde se väggen off .... när vi gick ut ! när jag såg han ansikte Asso kan inte beskriva hur snygg han VA ! <3 sen sa vi hej då t varrandra och jag gick med danica :)
 hahahaha micke ;) och bakam han dem snygga killar som vi träffade vi åkte samma buss :)  jag och danica ska bomba linda ( tönten ) nu ! bloggar mer senare puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0