chaa :/

Idag ska jag typ vara hemma eller ute med maggi <3... igår var jag i skärholmen och shoppade litte sen så komm jag hem... :)
Mår fett dålig asso jag har bråkat med en kille som betyder mycke för mig och jagfår en fett dålig känsla... :(
jag  har gört en sak t han och han blev fett ledsen men nu jag ångrat mig att jag har gört så mot han förlåt fakhri! <3
Han har också gört fett många saker till migTex : snackat skit och blablabla... men vi blev vänner alltid !<3
jag blev också ledsen men jag tror inte att han brydde sig så mycke som jag gör men skit i de nu <3
FÖR NU ÄR VI VÄNNER IGIEN !! <3 :D
nu ska jag fixa mig för jag ska ut med margaritta chillenita ;) bloggar mer senare pözz <3



Psss : värdens sötaste kinder Fakhri !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0