De 9 första som gillar skriver jag om i min blogg ♥ ..

1. Linnea Rosenstam : skitt snäll,söt och snygg tjej känner inte henne så bra men hon är underbar :) <3
2. Linda le : söttaste vietnamska tjejen jag han nån sin sätt! <3
3.Balen taha : ahh värdens roligaste och snällaste kille 4 ever ! :)
4.Veronika Hgs: sötaste polacken och ej skitt bra vänn som man kan lita  på ! <3
5.Anna olivares ( maggi) : söt och snäll tjej från chile som jag känner skit bra :) <3
6.Aleksandra wozniak : en bra och söt vänn när jag komm till sverige :) <3
7.Vikky : känner inte så bra men hon är skitt snäll och ass snygg! <3
8. Samuel lee : samuellakissela som går i 7b skitt rolig kille :) <3
9.Karim jalal : snäll,kort och söt kille :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0