Hahahaha <3 + skolan!<3

Igag i skolan var det fett äcklig mat så alla gick hem, engla och efra gick hem till maggi ,danica gick hem till sig själv och jag gick hem till aziza! <3 När vi komm hem till henne åt vi eritriansk mat som heter Injera när vi kom tilbax till skolan så gick jag rund och sa till alla : ¿por qué Injera ?? <3 hahahahahaha alla fick damp och jag och aziza hållde på dö av gärv! :DD + Imorn ska vi träffa beyar ahh så kul ska de bli... pss mobba dilan ;D
Jusste glömde säga igår när vi var i syslöjden vi jobbade och radion var på det gick en låt på den som heter papi och det e jenifer lopez som sjunder ... <3 det var bara jag, lärare och aziza kvar Sen dem snackade om nåt sen aziza frågade :
 
Aziza sa t läraren : ej värför är du ledsen dög nån ( skrat)
Lärare : aa min mamma,mormor och min bror dög genom 14 månader den här året så det är skitt sörlig :(
Alla blev tysta.....
Sen jag: Move your body,Move your body dance for your papi! Rock your body,rock your body Dance for your papi!
Jag och aziza: HHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH

Hahahaha vi hållde på dö av gärv! <3 Älskar dej aziza du e bäst! <3
pss om du vill lyssna på låten : http://www.youtube.com/watch?v=6XbIuSLaCnk&ob=av2n

 Kärlek t dig aziza ! <3 vi har bästa minnen tsm! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0