Måndag :)

Förre igår alltså på lördag jag har varit hos min kompis viktor :)
Igår var jag på bio Filmen ( twilight breaking dawn part 1) ahh så jävla bra den va men tycker litte synd om jocob :/
Bella har blivit vampyr och hon födde en dotter som heter renesmee det var litte konstiga grejer som hände där men jag tror att det kommer handa nån med jocob och renesmee i part 2 vad tycker ni? kolla filmen för den är duper bra :) <2
Idag ... nu ska jag till skolan faktist :) imorn ska jag ha utveklingsamtal så är litte stressad okej möste gå nu puss <3 
  pss: kolla sista bilden :O
 



asso jag kan inte fatta vad händer mellan dem?
kommer jocob bli ihop med renesmee?:O
värför?:O
när kommer part 2 ut?
jocob är ju för gammal för henne eller?! :O
 Älskar jocob <3
hoppas att dem blir ihop :)
kan inte missa part 2 <333333333333333


Kommentarer
Postat av: julia ♥

Breaking Dawn är sjukt bra, längtar tills sommaren då part 2 kommer!

2011-11-22 @ 14:42:18
URL: http://juliayes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0