Svar



Thiwara om Kyrka:
vad tyyycker du om mig ? och AZIZA HIHIHIHOHOH


HAHAHAHAHAHA vilken fråga thiwa Jag tycker att du är skit fin! du har bästa humor!! 
Du är underbar men vi måste träffas oftare! även vi inte känner varrandra så bra Jag älskar dig ändå!<3

Och vad jag tycker om aziza.. hmmm. om jag skulle skriva allt jag har i mitt hjärta det skulle bli den längsta boken i hela varden men jag kan bara säga att hon är mitt allt, jag älskar henne sjukt mycket vi har gått genom mycket vi känner varandra i 2år och en halv år nu men det känns som evighet,  hon är min sol!min skat! skolan skulle vara fett tråkig utan dig! du lyser upp mina dagar! våra minnen! offff minns du när han sa : magma är farlig maggi också? eller i syslöjden när karin var där och sen mickel alvarez sa : eyy färgen tog slut! sen karin sa : om du inte skulle advända den på andra ställen det skulle räcka? eller när vi var också i syslöjden och den dära kvinan berättade att henner mamma dog sen vi var tysta typ en minut och sen jag började sjunga J-lo´s låt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH det är inte änns början på vara minnen tillsamans minns du i hollister? HAHAAHAH så jävla pinsamt! det finns så mycket mer att berkriva dig : du är sjukt snygg,KATT,skön,rolig, du har en under bar pesonlighet men du kan vara jobbig ibland det finns så mycket mer men jag vill bara säga en sak!
JAG ÄLSKAR DIG AZIZA!!! <3333


Kommentarer
Postat av: Thiwara

hahhaa, älskar dejj också, hahaha <3

2012-04-04 @ 16:24:49
URL: http://thiwarachukrathok.blogg.se/
Postat av: Aziza Ahmeed

Awww jag älskar deej också gumman!♥

2012-04-10 @ 12:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0