Take the moment and make it perfect. ♥

SHOOO ska på öppet hus snart vem vill komma komm men ni får inga godis! eller mat! HAHAHAHAHAH driver jag pallar inte skriva mer vi hadde chock rolig i skolan <3 det är rea på godis i vivvo !! aja i mondags stav ?? var jag inte i skolan mamma sökte ny jobb och sen så tagga vi t tc HAHAHAHA min mamma hatar hollister! när hon gick in ditt hon ba : AAAAA JAG ÄR BLIND HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH aja ska fixa mig bayy!


hollister 600 skit fin på !


Gnska tråkig med ändå fin 150


Kommentarer
Postat av: Thiwara

Sv; Jag tycker att du är fin, feeett tuung humoor! Vi borde träffas mer, du har fett bra stil smak, osv osv, loveu <3

2012-04-04 @ 17:02:07
URL: http://thiwarachukrathok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0