Kära mattebok - bli vuxen och lös dina problem själv.

Sorry för dålig upptadering men
asså jag har haft mycket att göra
men asså jag ska verkligen börja bli bättre med det hära bloggandet.
Idag var det en GRYM dag, Jag är seriös, en dag jag aldrig kommer glömma.
Asså det var kaos, Vi GAHLAD en kille asså först det var typ driv sen jag pallade
inte med han jag kastade in han i soptunnan hon började blöda, Hans kompis får damp
han ba om jag var han jag skulle knulla er jag vet inte vad, Sen jag palllar inte med dom
jag säger till mina guzzar kom vi taggar nu för om han reser sig upp hon kommer ta oss, Sen vi kutar
sen han kommer till oss igen, Han kom såhära jag blev fett rädd(HANS ANSIKTE SKRÄMMER) sen jag
blev putad på danica hon tappa sin julmust alla fick flipp, Jag säger bara 6 ord, Kaos men alla gillar ju kaos!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0