Killar leker med tjejer som om dom vore dockor,Riktiga män leker inte med dockor.

OMG WTF 1D komm till sverige igår sen dem åkte samma dag dem är fett tråkiga fick inte se dem :/ men nästa gång när dem kommer då ska jag gå ditt hoppas att dem kommer tillbaka :D men faktist så gillar jag inte dem jag gillar bara en av dem ni kan se han på bilden :) men aja skitt i de jag ska shoppa en biljett till JB´s konsär åhhh den ska va i mars hoppas bara inte 1 mars då fyller jag år ( samma dag som jb) hoppas det inte blir som med rihanna -.- åhh kan ej tro att han kommer hitt möste gå ditt ! puss på rompan



SNYGASTE KILLEN EVER  <33333 ( vrf har han kety perry tröja den är fett ful?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0