Du är inte helt värdelös, du kan fortfarande användas som ett dåligt exempel

Hej bloggen idag har jag varit i skolan vi började kl : 08:00 och slutade kvart i tre.
Aziza fyller år idag och morgon ska danica fylla år jag möste köpa nåt t dem :)
Men aja nu ska jag läsa en bok som heter tillsammans - andra boken, den e ganska bra.
Vecka 9 ska vi ha sport låv jag hadde planerat att resa t min pappa men det gick inte mamma sa att istället att vi ska åka t NEW YORK, Italien eller Turkiet :D skitt tung juhh att åka t NEW YORK men om vi åker ditt då ska vi själv klart åka till Miami ;D yeahhh!! Men jag vet inte om vi kommer få tillstånd att åka ditt :( jag hoppas de! Men aja jag bloggar mer senare puss & kram <3

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg!

allt bra? :)

2012-02-05 @ 11:11:15
URL: http://hannasamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0