LÄS OM DU PALLAR

Shooo ja som ni vet är jag i kroatien! de e ssssssskkkkkiiiitt kul vi badar o allt! under oss ( i den hyrda lägenheten) bor en skit fin kille jag blev vänn med, nu istället för min pappa så hänger jag med han! kommer bara hem föratt äta mat HAHAHAH men aja killen heter daniel, hen e 14 och han e från wien, där min pappa bor, jag fick hans nummer och allt sen han ba : vi kan träffas när du kommer t din pappa på sommar lovet sen jag ba : okej:D <3 men aja jusst nu så chillar jag och kollar på film : in time den e skit bra rekomenderar! ok ska kolla klert sen så ska jag tagga och bada med daniel! puss.
 
utsiktet från hotelet ! jusst nu äre 36 grader
finare i värkligheten!
auchhh blev skit solbränd! de gör skit ont min hud går av!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0