new in!

Shooo alla idag har jag varit 2 äfarrer hela tiden ja första hollister och den 2 Footlocker!
Ja och här e anledningen - Jag köpte air max (blå) sen jag gillade inte dem längre och ville bytta ut mot några andra air max (rosa,svart,lilla) sen det fanns inte storlek så vi åkte till Footlocker´s i hela wien bara föratt hitta dem men vi hittade inte dem jag blev skit sur och gnälde hela vägen hem, men sen så sa pappa att han ska bästalla dem t mig weeehhooo så vi kommer åka ditt (footlocker) imorgon och beställa dem! ungefär kl 2 åkte vi hem och  åt mat sen så tagga vi till donauzentrum t hollister och va där liten stund sen så åkte vi hem.
Jusst nu så sitter jag och kollar på film ska blogga mer sen puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0