Att vara singel betyder inte att du är svag,det betyder att du är stark nog att vänta på vad den du förtjänar





Shoo mina söta blogg läsare hur mår ni då? Ja idag var det en vanlig dag va hadde 3 timmars rast och jag var med linnea,aziza och maggi vi körde biljard sen HAHAH linnea bråka typ med krystian men aja men när jag och aziza körde biljard jag tappa typ bollen HAHA det var en fett snäll kille som tog upp den han är typ ny i våran skola :) jusste på morgonen vi hadde jourklass hahahah det var fett pinsamt men vi behövde inte gå på lektionen så det var bra, Jag komm hem typ för en timme sen och jusst nu sitter jag och kollar på gamla avsnitt av jersey shore det ska typ komma en ny säsong längtarr! aa jusste snooki ska typ gifta sig och alla säger att hon e gravid är det sant? :O ok puss på rompan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0