livet är som google du möste bara hitta de du letar efter.....


Shoo alla söta blogg läsare Hur mår ni då? ja idag så var det fett rolig i skolan :D på NO fick vi vara ute och leta efter pinnar typ HAHAHA sen så gick vi till hagsätra ip men jag gick hem snappt och hämta godis, när jag var på vägg t dem så hitta jag en fågel bo med typ 3 fåglar så jag tog med mig den föratt sätta upp den på nån träd igen, sen jag hållde på gå ut från skogen Dem började skrika : OMG PAULA HUND ! Jag är livrädd för hundar så jag kasta fågel bo, jag börja kuta,skrika och gråta! när jag komm fram dem berättade att det var en vitt pitbull typ hellt löst i skogen sen ingen vågade gå in ditt igen så vi gick t skolan igen. AJA jag pallar ej berätta mer jusst nu sitter jag och kollar på big brother så jävla tung!:) AA jusste fick pengar av mamma idag jag ska typ gå och shoppa på fredag :) ok puss och hej nästa inlägg kommer snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0