Kommentera mer!

Ahhh pallar inte blogga eftersom ingen kommenterar :/
Men bloggar snabbt idag om vad som hände i veckan, jag kommer inte att skriva så mycket eftersom ni kanske inte pallar läsa och dt kommer inte komma upp bilder föratt jag bloggar från mobilen och dt går ej att ladda upp bilder:( ok nu kör vi!
Fredag: har varit i Farsta med thiwara och aziza , men vi köpte inget :/
Vi hadde ganska kul jag och thiwa gärva hela tiden med aziza verkade ha tråkig :/ men dagen blev ganska bra iaf :)
Lördag: min mammas bästa vänn fyllde år så vi skulle åka t henne men innan så skulle vi köpa present men vi hittade inget t henne men jag bytte utt mina blå skor t vita och köpte en kavaj, men mamma sa att den är för litten så jag ska byta den t större storlek imorgon :D
Idag: Jag var hemma hos Viktor och chillade där :) sen så började thiwa och aziza skoja med mig och blev hellt förvirrad och ledsen men skit i de nu jag vet att dem drev <3 Ahha jusste den är nån jävla tjej som heter typ Monika rgs började typ bråka med mig och allt vad vill hon mig hon ba : fjortis, hora, horunge! Vem e hon?? Om du ser de jag skriver nu på Gud jag kommer slå sönder dig fuling, åssna snorunge!!

Japp det var typ allt för idag så puss&bajs?
Pss förlåt att jag inte har lägt ut några bilder läger upp imorgon pm jag har tid & data :)
KOMMENTERA MER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0