Friends are like BOOBS.Some are big.some are small.Some are REAL and some are FAKE!


HejHej Hur mår ni då? vaknade nyss jag sov eftersom jag hadde skit ont i huve nu ska jag dusha :D sen äta och kolla på film :) aa jusste har hört av folk att twilight breaking dawn part 2 kommer ut i november skit bra juhh Vem Vill följa med mig ?? kommentera bara eller skriv på chatten i fb :) längtar tills sommaren LMFAO kommer på gröna lund chock tung juhh! jag ska tagga ditt! har läst på posh24 nyss attrihanna ska också komma :) fan ville gå på drake men aziza men då skulle vi sitta längst bak fett tråkig Han kommer se ut som en myra -.- HAHA
aja ska tagga ! puss & hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0