NYTT I GARDEROBEN...

Japp rubriken säger allt, i tisdags var jag i stan med skönaste brudarna! och jag mini shoppade
eller vad man nu ska kalla de. Asså det var skit kul men pallar inte skriva alla detljer för då kommer
det vara längsta BIBELN och ingen kommer palla läsa och jag vet inte vad, men jag säger bara SÅHÄR: Om du är i hollister och inte palla att stå i fucking
kinesiska muren-ledet och vill istället bara byta om vart som helst, GÖR INTE DEEE!

En tröja från Hollister, Ohh herregud älskar den dära affären!


Den här kattiga tröjan från Gina, färgen ser rutten ut på bild men annars
är den chock och jättefin speciellt på!


Och tillslut den här västen/koftan skit fin på!

ch den hära tröjan från HM, asså färgen ser ruten ut på bild
men annars är den chock gul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0