svar på frågestunden fölråt att det blev så sent :(



Denise :)
om FRÅGESTUND:

1. Favoritbutik? / Hollister, CA&co, H&M, gina t J
2. favvoplagget i DIN garderob? :) / venne har många
3. Gör du dina egna designer? Isf vilket program? / phoposhop J
4. Favoriträtt?/ kebab
5. Fanta eller Cola? :D / Fanta

 

Nathalie Nyrén ([email protected]) om FRÅGESTUND:

1. varför började du blogga?/ ville dela med mina händelser från mitt liv J
2. favorit land som du varit i? /Österrike
3. drömresemål? / L.A.

 

theanolin-lifestyle♥ om FRÅGESTUND:

hur ser drömkillen ut?;)


Han ska se utt typ så där :) 

Amanda om FRÅGESTUND:

hur gammal är du? / 13
är du kär/har du pojkvän?/ ja jag är kär men kar ingen kille
har du någon gång gjort något du ångrar, isf vad? / har inte köpt en tröja sen när jag ville gå tillbaka och köpa den den fanns inte kvar L
vad tycker du bäst om? / shoppa

 

Alexandra Pallin♥ om FRÅGESTUND:

relationsstatus? / singel
favoritplats? / hemma hos min pappa J
Plats du vill till? / L.A. <3
första kärlek (om du haft nån) / venne minns ej
Favorit djur (mer ovanliga som panda o giraff) / panda dem e fett söta!
Favorit serie på tv / family guy
favoritmaträtt/ kebab
favorit efterrätt?/ kladkaka
bästa mobil?/ iphone
bästa film/ venne
Bästa minne?/ har många

Kommer inte på fler :P

 

Kitiwara & Chong ([email protected]) om FRÅGESTUND:

Hur gammal är du?/ 13
Favorit film?/ har ingen
Din förebild? / viktoria beckham
Vem skulle du vilja se ut som?/ candice swanepoel
Hur många unika besökare har du per dag? 300 typ
Kram (:

 

Liza Johansson :) ([email protected]) om FRÅGESTUND:

1. Om du var tvungen att välja, vilket skulle du då välja att vara? - blind eller döv? / döv!
2. Har du vart utomlands? Isf vart? Många länder t.ex österrike och kroatien skit fina länder !
3. Favoritklädesplagg? / Ed hardy
4. Vad gör du helst? Går ut med dina kompisar eller sitter hemma och typ har myskväll med dina kompisar? / Jag brukar gå utt med mina vänner och hänga med dem J

 

Ina♥ om FRÅGESTUND:

1. Hur gammal är du?/ 13
2. vart bor du?/ hagsätra
3. Favorit bok?/ har ingen
4. Tillsammans eller singel? / singel
5. vilken mobil har du? / sony ericsson
6. Vad tycker du om vampyrer? :) / dem e söta

 

Sara (VÄRLDENS STÖRSTA TVD FAN!) ([email protected]) om FRÅGESTUND:

1. det bästa med att blogga? / att man har många läsare
2. favorit film? / har många
3. vad tycker du om min blogg? hehe :) / den är bra

 

Hannabel om FRÅGESTUND:

röker? / nej
rädd för sprutor? / ja!!
är du med på min veckans blogg,om inte anmäl dig!? / ok ska göra de
favorit färg? / grön

:* <3

 

delsy! om FRÅGESTUND:

BEBIS NÄR KAN VI TRÄFFAS? ! <3333 / ÄLSK NÄR DU VILL SKRIV T MIG PÅ FB BARA!!! <333 :*

 

Aleksandra om FRÅGESTUND:

Kär ? ^^ / Japp

 

Anonym om FRÅGESTUND:

-Äru tsm me nån? / nopp
-Hur många har du strulat me?/ minns inte
-Vilka har du varit tsm med?/ vill ej säga
-Vem är din bästa killkompis / Venne
-Vilka brukra du oftast vara med? / aziza och danica <3
-Vart brukar du handla kläder? / H&M, cubus, hollister,Ca&co,Gina T, och typ new yorker

 

Frida om FRÅGESTUND:

Hur länge har du bloggat?/ 1 och ett halv år typ
Vilka bloggar följer du? /Många
Vilken är din favorit butik?/ hollister
Vad vill du jobba som? / venne typ läkare

 

Andrea om FRÅGESTUND:

Dator/mobil? / venne
Cola/sprite? /Cola
Justin Bieber/Zac Efron? / Justin bieber <3
Chips/godis? / godis
Favoritaffär? ( kläder ) / ca&co , hollister, H&M typ

 

 

michellewaag - om FRÅGESTUND:

*Bästavänner ? / har inte
*Drömutseende ? candice swanepoel! <3 skitt fin!! <3

*Hur länge har du bloggat ?  /Typ 1 och en halv år.
*Lockigt hår eller platt hår ? /platt J
*Ihop ? / nej

 

Hanna :* om FRÅGESTUND:

Vad fick dej att börja blogga? / mina vänner
Hur många unika besökare hat du per dag? / 300 typ
Mellannamn? / katherine
lockigt/krulligt/vågigt/rakt hår? /Rakt

 

Linda - http://lindales.webblogg.se/ om FRÅGESTUND:

1. Dina bästavänner? / har inte bästa vänner
2. Kär? / ja typ
3. Favoritmat?/ kebab
4. Favoritfärg? /grön
5. Varför böörjade du blogga? / jag ville dela med mina händelser från mitt liv J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0