1D in MY <3 13/05/12





OMG OMG JAG VAR DÄR!!!!



 Hej ska berätta litte om dagen. Jag var med thiwa idag eftersom aziza var på grönan och vi fick gå själva
När vi komm fram det var fett jobbiga horer där dem trängdes Ahh jag gorde också de men inte den där gången!
Men aja vi hadde skit kul Jag träffade Emilia,Anastasia Och några till!
sen vi taggade t donken och käkade där:)
när vi var på vägg hem vare typ 5-6 syrianska killar jag ville planka efter dem för jag hadde ingen remsa sen en av dem Ba : nej du får inte komma in sen den andra ba : jo komm <3 jag komm n sen han ba säger man inte tack Jag ba : jo, sen han ba: en puss? JAG OCH THIWA KUTA!!!
BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE TACK THIWA <3


Kommentarer
Postat av: kajsa

du får jätte gärna kika in på mina 4 bloppisar! alla finns i kategorin bloppis :)

2012-05-14 @ 17:21:52
URL: http://kajsahammarlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0