I'm back

Hej alla söta blogg läsare förlåt att jag inte har bloggat på länge men hadde inte tid med de:(
Ok nu ska jag berätta litte om dagen. Vi hadde vattenkrig i skolan  dt var skit rolig! Först vi kasta på fatema sen alla började kasta på varandra HAHAHAHAH jag,milad och fatema var mäst blöta! HAHAHA fatema ska typ till Afganistan och jag hoppas att hon inte dör där för dt är juhh krig där ochsånt! Men aja jusst nu sitter jag ute vid min port eftersom det bara där dt finns nätverk... Fuck jag hade nätverk hemma men det har typ hänt nåt med den och jag kan inte ha den:,( bohhhooo men aja har kollat klart på the wampire diaries och ska duscha när jag kommer hem puss :*
Förlåt för ingen bild :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0