OMMMGGGG! 14/04/201

Hej alla fulingar&katter idag har jag varit i skolan och sen så taggade jag engla och några andra t One direction
Aja vi gick ditt vi tog skit bra bilder och vi görde en skylt där det stog : ZAYN TAKE OFF YOUR SHIRT sen han kolla på den och görde puss mun och tummen uppe!!!!!! sen det var nån som kastade en sked på 1D liam fånga den och skicka tund den till alla killar från 1D och sen när den kom tillbaka t honnom så kasta han den UNDER HARRYS TRÖJA
sen dem börja gärva!!
sen så kastede liam den ner på marken! sen stog dem där typ 5 min till och sen började gå Jag och engla kuta fram där man kunnde gå inn där dem stog ( efter dem har åkt!) men de var polisen där sen dem ba : NEj nu får ni gå hem,ni har läxor! sen jag börja gråta som fan och skrika : JAG vill bara ha skeden!!! sen dem ba: ok men ni får inte skada varrandra sen allla ba: ok sen han släppte oss alla börja kutta! Jag gick fram jag öpnade dören och tog skeden sen så komm Engla och tog en penna :) men aja är skit glad iaf hejdå fulingar ska sova nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0