OMG TRÄFFADE ONE DIRECTINN IDAG, JAG DOG!

Jaa jag såg One Direction idag, OMG jag hållde på att döö.
Såhär började dagen: vi träffades kl: 15:00 jag thiwa och aziza, sen taggade vi direkt till slussen,
när vi väl kommer fram så frågar vi var HM ligger för det var typ
där dom skulle vara elr lite i närheten.
Sen när vi kommer fram dom säger till oss om vi går till andra sidan man kan se dom
bättre. OMG jag och thiwa vi börja kutttta
som om de våre en våldtäkts man bakom oss, aziza den dära idioten
hon bryr sig inte hon går skit seg och tänker på "SIN EMINEM".
Sen vi väntade typ 20 elr 15 minuter sen dom kommer.
Alla börjar skrika och springa, jag gråter sen jag håller på att springa det är nån som drar skit hårt
i min väska så att jag typ stryps elr nåt, gissa vem den idioten var, AZIZA AHMEED.
Jag blev skit sur för jag grät och allt och jag ville vara längst framme så jag
vänder mig om och ba: SLÄÄÄÄÄÄÄÄÄP MIG NUUUUU!
sen jag och thiwa grät, mest jag då och aziza bara skrattade åt oss
för hon gillar inte dom 1D asså, men jag och thiwa gillar dom!
Herregud asså bästa dagen i mitt fucking liv vi hade så fucking roligt så jag vill dööööööö
men det blev tråkigt när vi kom till mcdonalds för jag betalade och dom åt-.-

ÖGONGODIS!

Känslan när Zayn Malik kollar på dig och sen vinkar!!!



jag när jag tänker på zayn malik




Bilder by thiwa & paulina

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0