Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Laak shoo fulingar, hur mår ni ok vad fucking gör jag?
Jag vet har varit sämst på blogga men de finns en anledning, anledningen är så fruktansvärd
att den har plågat barn runt i värden och den heter ATT MAN INTE ORKAR!. Ska bli bättre
på blogga för jag vill ju inte förlora er fula läsare.
Aja idag vare chill förutom att en kille tog mig bakifrån och ba vi måste snacka? han var helt seriös också!
jag ba:WTF BICHT!! YOU ARE GONNA GET A FUCKING BICHT SLAP IF YOU DONT BACK 3 STEPS!
och sen så sprang jag därifrån som en liten gris efter julafton,
jaa de var min random dag.
Jag och min vackra pappa! visst är han sexy GRRR HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0