Fredag

Hej alla har vaknat rund 7 idag jag fixate mig sen jag taggade t skolan mötte Jana sen var vi i skolan dagen var seg men rolig asso det var Kaos!! Folk spotta på varandras ansikte och sen slogs dem! Katastrof! Men sen slutade jag kl 2 och taggade hem. När jag komm hem så åkte jag och mamma till E-4baren och åt hamburgere, sen så tagga vi till Skärholmen och gissa vad!?! Jag hittade i en omklädningsrum en skit fin tröja från H&M men kvitto och allt, jag gick t mamma och sa: Omg mamma kolla jag hitta den jag tar den! Sen hon ba: nej lämna tillbaka den!! Jag var tvungen att lämna tillbaka den! Jag var skit sur och gnällde hela tiden!! Sen vi åkte till Farsta jag gick till Gina och hon gick till H&M jag köpte en jätte fin tröja och gick t henne sen jag ser henne med en påse jag öppnar den jag ser tröjan jag hittade i skärholmen! Jag blev ännu mer sur och skrek vrf hon fucking köpte den när jag fkn kunne ta den jag hittade, jag blev skit arg och sa att den e fett ful och att jag aldrig kommer ta på mig!! jag drog ut Påsen och gick lämna tröjan! Asso mammor e Fett jobbiga!! ibland jag vill bara skjuta henne med Ak-47! Ahhh jag får dammpp!!! FITTA!! Ok ska kolla på nån film sen sova! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0