JUSTIN ❤

Hmm älskling vet inte vart jag ska börja upptäckte dig 2009 varje låt du skriver så känns de som att du skriver den för mig älskar dig så sjukt mycket är stolt över att du är född samma dag som mig! Du vet inne änns hur mycket det betyder för mig 1 mars är våran datum! Du är den finaste, gulligaste, snyggaste och sexigaste killen i världen sen din personlighet Off den e såååå fin din humör din sätt att vara varje Video jag kollar på när jag ser dig hör din rost börjar jag bara Älska dig mer och mer! Jag kan inte förklara Due min värld mitt liv mitt allt. Jag vet exakt allt om dig! Vilken tid due född vilka är dina favorit strumpor även du inne änns vet att jag finns och due ihop med den dära fula horan älskar jag dig ändå! I Love U Justin Drew Bieber!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0