Tisdag

Shopppee vad gör ni och hur mår ni? Jaa idag slutade jag skolan 13:20 efter skolan så taggade jag,Jana och Liona till eriksdahltunnel (stav??) och Chillar där först va vi skit rädda eftersom det finns knarkare och fulla gubbar som sovde där så man skulle vara skit tyst Föratt om dem vaknar då dem kanske börjar springa efter dig eller våldta dig men aa sen vare as KUL Asso vi gick in och Chillade där eftersom vi väntade på linnea hon komm typ efter en kvart och då gick vi in ditt Asso Shit det var kål svart där inne! Men Ja sen skrämde linnea skiten ur mig och jag gick hem gråtande HAHAHAHA XD men Jaa ska äta nu och sen ladda ner nån bra film Bloggar mer sen puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0