Walk to Remember❤

Hej alla jaa jag har inte haft lust med att blogga men nu har jag de :) Jaa mitt sportlov har börjat och mamma bokar resa till London tror jag, jag fyller år om 6 dagar 1 mars alltså och e jätte stolt över de eftersom mi Todo ( Justin Bieber) Fyller år samma dag som mig! Ähhh Gud vad snabbt åren går han blir 19 nu!!! OmfB!!! Men igår chillade jag bara hemma kollade på: A Walk to Remember,
Gossip Girl nya säsongen s6e1 (tror jag) och på The vampire diaries avsnitt 15 skit sorligt......Åt frukost nyss, ska fixa mig och ut med mamma så puss :*

(Knas inlägg)


Kommentarer
Postat av: Mikael

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Förlåt om jag stör, men jag undrar bara ifall du har något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från ModeMikael

2013-02-24 @ 15:18:16
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0