12 maj and I'm back!

Hello sweeties! Jag har inte bloggat på länge Och det kommer vara svårt fixa gamla läsare tillbaka men aja man får försöka iallafall :) tänkte berätta litte vad som hände medans jag inte bloggade: när jag kom tillbaka från Italien var det allt vanligt alla dagar gick snabbt jag gick till skolan, gjorde mina läxor, kollade på tv, var med Thiwa och andra kompisar tills den här dagen kom : 22.04.13. justin bieber anlända i Sverige. 23.04.13 Var vid hotellet och väntade tills han skulle komma ut i timmar, var där med Jana,Neayra och mansi men vi såg aldrig han. 24.04.13 Dagen mitt liv förändrades. Jag såg han sjunga live. Så Perfekt. Hans utseende Dödar. Hans röst som en ängel. Finns inte ord att Beskriva Känslan,Kvällen,eller Han. Min livs Kärlek. Bästa Kvällen. Och sen blev allt vanligt igen, jusst nu läser jag "Bara Början" och ska äta snart tihhi blogger mer imorgon.puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0